Карантин 2020, дистанційне навчання

Завдання для 5 - Б класу  

ПОНЕДІЛОК 25.05.2020

Дорогі діти. Почався останній навчальний тиждень в 5 класі. Я знаю, що було важко, але це означає, що ми разом з вами ішли ВГОРУ.  Сподіваюсь, що, навчаючись дистанційно, ви стали самостійнішими, мали можливість довести, насамперед,самому собі, що вмієте боротися з труднощами. Було приємно спостерігати як більшість проявляли свою старанність, добросовісність і наполегливість. Сьогодні ми (вчителі) ідемо до школи заповняти журнали та обмінюватися інформацією про наше з вами навчання. Надіюся, що мені не доведеться за вас червоніти. Думаю, що вам  треба подякувати своїм батькам, бабусям та дідусям, які допомагали підніматися цією нелегкою дорогою. Зробіть це обов'язково. 
1.Українська мова  https://oleksandrglazkov.blogspot.com/
2. Природознавство    група вайбер
3. Математика  перегляньте пізнавальний фільм  https://www.youtube.com/watch?time_continue=150&v=L0PM9v0bJwg&feature=emb_logo
4. Зарубіжна література     Контрольна робота за рік
(Кожне завдання  оцінюється по 3 бали)
1. З якими героями пов’язані ці предмети?
Рукавичка –
Милиці –
Золотий квиток –
Капелюх –
Дохла кішка –
Пляшечка «Випий мене» -
2. Розподіліть казки на фольклорні та літературні:
«Фарбований шакал», «Казка про мертву царівну…», «Хлопчик-мізинчик», «Соловейко», «Хлопчик-Зірка», «Аліса в Країні Див», «Синдбад-мореплавець», «Пензлик Маляна», «Пані Метелиця».
3. Назви автора поезії і назву твору.
1) «Поезія землі не вмре ніколи…»
2) «На всі вершини ліг супокій…»
3) «Задзвени із глибини тихої печалі…»
4) «З дитячих раювань моїх
    Розраду несете мені ви,
   Червоні палітурки книг…»
4. Знайдіть персонажа, з яким трапилася ця халепа на шоколадній фабриці.
1) Білки навалюються на нього і скидають у сміттєпровід.
2) Жадібно п’є шоколад і зісковзує в річку.
3) Під час подорожі персонаж зменшився.
4) Роззувається і стає схожим на величезну ягоду чорниці.
5. Українська література https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html

                               П'ЯТНИЦЯ  22.05.2020

2. Англійська мова (група Валентини Олександрівни) 

(група Наталі Анатоліївни) повторення вивченого з теми «Літні канікули»
1. Впр. 1 с.232 письмово скласти речення по зразку про літні канікули
2. Уважно перегляньте відео уроки про вживання – 
going to - за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xDVSZWCBH0g , https://www.youtube.com/watch?v=UZWcKw9JmA4https://www.youtube.com/watch?v=STKXkyBwR6I                                та виконати впр.4,5 с.228 усно.
3. Образотворче мистецтво  здати всі роботи (боржникам)
4. Вчимося жити разом https://olbed09.blogspot.com/p/5.html
5. Українська  література  https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html

                                                     Четвер 21.05.2020

1. Українська мова (група Олександра Григоровича) https://oleksandrglazkov.blogspot.com/
Контрольна робота. 5 клас (надіслати 21.05. 2020 року о 14.00 год.
Тема. Складне речення. Пряма мова. Діалог
1. Позначте рядок, у якому є складне речення (роздiловi знаки вилучено)
А Барви ярiли мiнилися переходили одна в одну й нарештi меркли.
Б Прозора пелюстка молодого мiсяця не тьмарилась не танула а наливалася свiтлом.
В Сонце скотилося майже до самого обрiю але раптом застигло на мiсцi.
Г Сонце до половини сховалося за хмару тiльки червоний пiвкруг його ще палахкотiв зверху.
2. Укажiть рядок, у якому частини складного речення поєднано сполучниками (роздiловi знаки вилучено)
А Митi жодної не можна повернути щоб заново по-iншому пожить.
Б Вiдбились зорi у водi летять до хмар тумани.
В Із серця виросла калина над хвилями Днiпра злетiла пiсня журавлина.
Г Хтось стиха завiв пiсню до нього пристав ще один голос.
3. Знайдiть рядок, у якому правильно поставлено роздiловi знаки.
А Навшпиньках пiдiйшов вечiр, i засвiтив зорi.
Б Земля гуде, i ридають дерева.
В До землi ти голову притулиш, i матiр’ю тихенько назовеш.
Г Ці гори стоять одвiку, i стоятимуть довiку.
4. Доберiть другу частину до речення Вiтер дужчав, щоб утворилося складне речення
А … i пригинав до землi дерева      Б … i здiймав на дорозi куряву
В … i починав накрапати дощ         Г … i розганяв чорнi хмари
5. Визначте речення з прямою мовою (роздiловi знаки вилучено)
А Диктор повiдомив про вiдкриття у мiстi нового стадiону.
Б Диктор повiдомив що у мiстi вiдкрився новий стадiон.
В Диктор повiдомив у мiстi вiдкрився новий стадiон.
Г За повiдомленням диктора в мiстi вiдкрився новий стадiон.
6. Укажiть речення, що вiдповiдає схемi: А: «П?».. (роздiловi знаки вилучено)
А Я люблю зиму сказала дiвчинка бо в сiчнi в мене день народження.
Б Недаремно каже прислів’я Мала крапля лупає скелю.
В Я запитав Батьку, що таке людська байдужість.
Г Тарас заплескав у долоні А он наша хата! А он наша хата!
7. Діалог – це
А. слово, що вживається жителями певної території;
Б. різновид прямої мови, що передає розмову двох осіб;
В. чиясь мова, передана від імені автора у формі складного речення.
Г. слова, які називають того, до кого звертаємось із мовленням.
8. Слова кожної особи, яка бере участь у діалозі, називаються
А. вставними словами;               Б. реплікою;
В. ремаркою;                               Г. прямою мовою
9. Об’єднайте простi речення у складне. Пiдкреслiть у ньому головнi i другорядні члени.
Хлопчики i дiвчатка вiдвiдують спортивні секцiї. Хлопчики i дiвчатка дбають про своє здоров’я.
10. Перетворiть речення з прямою мовою на конструкцiї з непрямою мовою.
«Сестричко, ти допоможеш прибрати в кiмнатi?» – поцiкавилася Оленка. «Цю історію розповiла менi бабуся», – сказав Дмитрик.
11. Складіть та запишіть речення з прямою мовою, намалюйте до нього схему.
(група Лариси Олексіївни) https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html
2.  Математика  Тема "Тема "Повторення. Розв'язування олімпіадних задач"  
http://kangaroo.com.ua/php_upload/data/pdf/5_class_UA_mini(19-20).pdf

3. Англійська   (група Наталі Анатоліївни) контрольна робота з читання з теми "Місто. Село"

(група Валентини Олександрівни) Дивіться група в вайбері
4. Природознавство  Дивіться група в вайбері
5. Німецька мова  В 10 ГОДИН КОНТРОЛЬНА РОБОТА

  Польська мова https://prylenska.blogspot.com/p/5.html

6. Фізвиховання

                                     Середа 20.05.2020


1. Німецька мова  Контрольна робота (11.00)

    Польська мова  https://prylenska.blogspot.com/p/5.html
2. Інформатика  (група Тетяни Дмитрівни)  https://gladish15.blogspot.com/p/blog-page_18.html
Доздати всі роботи




 (група Юрія Дмитровича)  https://beldii07.blogspot.com/


опрацювати тему: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч






3,4 Трудове навчання  (дівчатка) https://lyudabaranovska.blogspot.com/

(Хлопці)  https://trudovelitinshcola2.blogspot.com/p/blog-page_80.html

5. Математика  Тема "Повторення. Розв'язування олімпіадних задач"  

http://www.kangaroo.com.ua/php_upload/data/pdf/5_class_UKR_2018.pdf
Вивчення матеріалу курсу математики завершено. Можна спробувати себе у розв'язанні цікавіших задач

                              ВІВТОРОК 19.05.2020

1. Математика   Тема "Аналіз контрольної роботи" 
Опрацювати помилки, допущені в контрольній роботі (якщо такі є)

2. Англійська мова    (група Валентини Олександрівни)  об 11.00 пишемо контроль з читання. Будьте на зв'язку. Тема Погода. Пори року.

 (група Наталі Анатоліївни) https://beldiynatalia.blogspot.com/   контрольна робота з аудіювання з теми "Природа.Пори року"
3. Фізвиховання
4. Українська мова    (Група Олександра Григоровича)  https://oleksandrglazkov.blogspot.com/

Доброго дня. Дорогі діти! На протязі цього тижня ми повторимо матеріал з теми "Складні речення. Діалог. Пряма мова"  (це 18 та 19 травня). 22 травня вам буде надіслано контрольну роботу (тестування) з цієї теми.
 Матеріал для повторення:
- Матеріал підручника "Українська мова"
- стор. 215- 218 (Складне речення).
- стор. 219-221 (Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові).
- стор. 222-224 (Діалог. Тире при діалозі).
  Не забудьте переглядати уроки на телеканалі "Плюс-плюс" (вівторк, середа, четвер) о 10.00.
Успіхів!!!
(група Лариси Олексіївни)   https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html

5. Історія  https://oliynykhystory.blogspot.com/p/blog-page_23.html
Дорогі п'ятикласники, ми закінчили вивчення історії. На цьому тижні ви повинні виконати 2 тести

1. Виконати тести

2. Хто не виконав попередні 3 тести, можете їх виконати за цими посиланнями:

https://forms.gle/s7c5yPsEh6wDZrG89
https://forms.gle/FDrxFifEJCHjoow47
https://forms.gle/GiyABGKSeqsp6Vh49

6.Зарубіжна   Т.Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність світу мумі-тролів
1.Назвіть імена героїв за їх висловлюваннями:
1) «Клянуся своїм хвостом!»… -
2) «Я король із Каліфорнії»… -
3) «Він найліпший Мумі-троль у світі, і ми його страшенно любимо»… -
4) «Свого рідного маленького Мумі-троля я впізнаю завжди»… -
5) «Я навіть не наважуюся думати, що станеться, коли він вирветься на волю»… - 
6) «Це не байка! Усе розказане  - правда.»… -
2. Визначте на що перетворилися предмети після того, як побували в капелюсі?  З’єднайте їх стрілками.
Яєчна шкаралупа                         Дивна смішна тваринка
Мумі-троль                                   Крихітний їжачок
Мурашиний лев                           Хмаринки
Пісок                                            Зів’яле листя
Сторінки словника                      Чужомовна комашня
Чужомовні слова                         Вода
3. Дайте письмову відповідь. Які приклади підтверджують думку про щасливе дитинство у Мумі-долі? 

                                  Понеділок 18.05.2020

1.Українська мова  (група Олександра Григоровича) Доброго дня. Дорогі діти! На протязі цього тижня ми повторимо матеріал з теми "Складні речення. Діалог. Пряма мова"  (це 18 та 19 травня). 22 травня вам буде надіслано контрольну роботу (тестування) з цієї теми.
 Матеріал для повторення:
- Матеріал підручника "Українська мова"
- стор. 215- 218 (Складне речення).
- стор. 219-221 (Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові).
- стор. 222-224 (Діалог. Тире при діалозі).
  Не забудьте переглядати уроки на телеканалі "Плюс-плюс" (вівторк, середа, четвер) о 10.00.
Успіхів!!!
(група Лариси Олексіївни) https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html



2. Природознавство  (див. група вайбер)

3. Математика    Тема "Підсумкова контрольна робота"

4. Зарубіжна література    Т.Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність світу мумі-тролів
1.Назвіть імена героїв за їх висловлюваннями:
1) «Клянуся своїм хвостом!»… -
2) «Я король із Каліфорнії»… -
3) «Він найліпший Мумі-троль у світі, і ми його страшенно любимо»… -
4) «Свого рідного маленького Мумі-троля я впізнаю завжди»… -
5) «Я навіть не наважуюся думати, що станеться, коли він вирветься на волю»… -
6) «Це не байка! Усе розказане  - правда.»… -
2. Визначте на що перетворилися предмети після того, як побували в капелюсі?  З’єднайте їх стрілками.
Яєчна шкаралупа                         Дивна смішна тваринка
Мумі-троль                                   Крихітний їжачок
Мурашиний лев                           Хмаринки
Пісок                                            Зів’яле листя
Сторінки словника                      Чужомовна комашня
Чужомовні слова                         Вода
3. Дайте письмову відповідь. Які приклади підтверджують думку про щасливе дитинство у Мумі-долі? 
5. Українська література  

                            П'ЯТНИЦЯ  15.05.2020


1. ОЗ  

5Б Код доступу 770180 Завдання необхідно виконати до 18 травня 23:00(обом класам)     https://naurok.ua/student/tests 

2. Англійська мова (група Валентини Олександрівни) виконати ех.1.р.227(b) письмово і прочитати та перекласти ех.1,2р.224,225(b). (дивись групу вайбер
(група Наталі Анатоліївни) тема «Україна»

1. Уважно перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qADcU7vHyPg&t=19s  одночасно виконуючи впр.1,2 с.224-225 та відповісти на запитання впр.5 с.226 усно.

2. Переглянути відеопояснення про майбутній простий час за посиланням com/watch?v=UI9IvLUkok0&t=20s та виконати впр.1 с.227


3. Образотворче мистецтво  здати всі роботи (боржникам)
4. Вчимося жити разом
5. Українська  література


Написати  твір " Мій улюблений літературний герой".  ( Це контрольна робота)
Набрати текст у форматі Word, підписати і скинути на електронну адресу  larisaboyarova22@gmail.com 

                                      Четвер 14.05.2020

1. Українська мова (група Олександра Григоровича) Розділові знаки при прямій мові (Теоретичний матеріал підручника "Українська мова" - с.220.
Тренувальні вправи: вправа 509 - переписати речення в такій послідовності: 1) речення, у яких пряма мова стоїть після слів автора; 2) речення з прямою мовою перед словами автора. Розставити пропущені розділові знаки.
15.05.2020 року: Діалог. Тире при діалозі (Теоретичний матеріал підручника "Українська мова" - с.514.
Тренувальні вправи: вправа 515 - переписати, розставляючи пропущені розділові знаки.
- Обов"язково переглядайте на телеканалі"Плюс плюс" - вівторок, середа, четвер о 10.00 годині уроки української мови.
(група Лариси Олексіївни) https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html
2.  Математика  Тема " Повторення. Підготовка до підсумкової контрольної роботи"

Надіслати розв'язання в зошиті 

3. Англійська   (група Наталі Анатоліївни) тема «Україна. Київ»

1. Опрацювати діалог впр.6 с.221 (читати, перекладати та вивчити інформацію про легенду про Київ) та відповісти на запитання Впр.12 с.128 у робочому зошиті. 
2. Впр. 1 с.223 доповнити лист про святкування Великодня письмово.  Надіслати фотозвіти.
(група Валентини Олександрівни)  дивися група вайбер
4. Природознавство  дивися група вайбер
5. Німецька мова  
    
Польська мова https://prylenska.blogspot.com/p/5.html


6. Фізвиховання

                                   Середа 13.05.2020

1. Німецька мова  

    Польська мова  https://prylenska.blogspot.com/p/5.html
2. Інформатика  (група Тетяни Дмитрівни)  https://gladish15.blogspot.com/p/blog-page_18.html

Опрацювати тему: Цикли з передумовою. п.4.6Виконати практичну роботу №6


 (група Юрія Дмитровича)  https://beldii07.blogspot.com/

опрацювати тему: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч







3,4 Трудове навчання  (дівчатка) https://lyudabaranovska.blogspot.com/

(Хлопці)  https://trudovelitinshcola2.blogspot.com/p/blog-page_80.html

5. Математика  Тема "Повторення. Дії над десятковими дробами (дії другого ступеня)"

ВИКОНАТИ ТЕСТ  HTTPS://ONLINETESTPAD.COM/UA/TESTVIEW/230872-23-DII-%D1%96%D1%96-ST-Z-DESYATKOVIMI-DROBAMI-5-KLAS
НАДІСЛАТИ РОЗВ'ЯЗАННЯ В ЗОШИТІ І СКРІНШОТ РЕЗУЛЬТАТУ

                              ВІВТОРОК 12.05.2020

1. Математика   Тема "Повторення. Дії над десятковими дробами"

ВИКОНАТИ ТЕСТ  (УВАГА! З рОЗВ'ЯЗАННЯМ)   https://onlinetestpad.com/ua/testview/145891-dodavannya-desyatkovikh-drob%D1%96v
НАДІСЛАТИ РОЗВ'ЯЗАННЯ І СКРІНШОТ РЕЗУЛЬТАТУ

2. Англійська мова    (група Валентини Олександрівни)  
 (група Наталі Анатоліївни) https://beldiynatalia.blogspot.com/   тема "Україна"
1. У робочому зошиті Впр.10 с.127 написати листа про рідне місто Літин, використовуючи зразок листа впр.5а с.212 з підручника та слова із довідки.
2. По підручнику впр. 5 с.221(відповісти на запитання по Україну усно, використовуючи слова з таблиці і надіслати відео ваших відповідей 
або виконати цю вправу письмово і надіслати фотозвіт)
3. Фізвиховання
4. Українська мова    (Група Олександра Григоровича)  https://oleksandrglazkov.blogspot.com/
Пряма мова. (Теоретичний матеріал підручника "Українська мова" - с.219).
Тренувальні вправи: вправа 507-усно.
(група Лариси Олексіївни)   https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html








Домашня робота: Впр. 512, 516.. Підготуватися до к/р.
5. Історія  https://oliynykhystory.blogspot.com/p/blog-page_23.html
Прочитати §24 Дозвілля, турбота про здоров'я колись і тепер

6.Зарубіжна   Туве Янссон «Капелюх Чарівника». Втілення у творі ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
1.     Згадайте вивчене. Установіть відповідність між прізвищем письменника та його казкою.

Т.Янсон
«Аліса в Країні Див»
Г.Андерсен
«Рікі-Тікі-Таві»
Л.Керрол
«Хлопчик-зірка»
Р.Кіплінг
«Соловей»
О.Уайльд
«Казка про мертву царівну»
О.Пушкін
«Капелюх Чарівника»


2. Перегляньте уривок з мультфільму «Мумі-тролі» Капелюх Чарівника» ч.2, «Літо в Мумі-долі». Чи такими ви уявляли мумі-тролів? (письмова відповідь)         
3. Виконайте тести.
1. Що роблять мумі-тролі взимку? (грають сніжки, катаються на лижах, сплять, будують фортеці).
2. Який птах повідомив мумі-тролю про весну? (грак, зозуля, жайворонок, шпак)
3. На якому музичному інструменті грав Михмумрик? (гітара, гармошка, сопілка, гуслі)
4. Де мумі-тролі знайшли капелюх чарівника? (на горі, на річці, у лузі, у полі)
5. Для чого пристосували капелюх? (головний убор, пташине гніздо, човник, кошик для паперу)

                                           П'ЯТНИЦЯ  08.05.2020

1. ОЗ  опрацювати §29 Безпека на воді
2. Англійська мова (група Валентини Олександрівни)
 (група Наталі Анатоліївни) тема «Україна»
1. Впр. 2 с.214 прослухати аудіозапис про свята в Україні та виконати тест вправи усно. 
Впр. 3 с.215 прочитати текст про Великдень в Україні. На вищий рівень (10-12б.) записати  і надіслати відео переказу цього тексту до 14 травня. 
2. У робочому зошиті Впр. 8 с.126
3. Образотворче мистецтво  здати всі роботи (боржникам)
4. Вчимося жити разом
5. Українська  література




Домашнє завдання: Підготувати коротеньку розповідь про                                                                      В. Вінграновського. Прочитати повість "Сіроманець".

Написати  твір " Мій улюблений літературний герой".  ( Це контрольна робота)

Набрати текст у форматі Word, підписати і скинути на електронну адресу  larisaboyarova22@gmail.com 
                                                    

                                                   Четвер 07.05.2020

1. Українська мова (група Олександра Григоровича) Урок мовленнєвого розвитку. Написати твір у художньому стилі на тему: "Чому людина має бути чемною".
(група Лариси Олексіївни) 

Домашнє завдання: Написати твір - роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом "Чому потрібно захищати слабших" .   Набрати текст у форматі Word, підписати і скинути на електронну адресу
 larisaboyarova22@gmail.com 

 Роздум - це зв'язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок, міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту - роздуму є перебування речень у відношеннях причини й наслідку ( обгрунтування, пояснення думки, висловленої в іншому реченні).



План твору - це схема композиції твору, яка будується на основі авторського задуму, що визначає основний зміст майбутнього тексту.
Для підказки дивіться ст. 127 - 128 підручника.
2.  Математика  Тема " Повторення. Звичайні дроби та дії з ними"

ПОВТОРИТИ З ПІДРУЧНИКА П. 25 - 29
ВИКОНАТИ ТЕСТ HTTPS://ONLINETESTPAD.COM/UA/TESTVIEW/141747-ZVICHAJN%D1%96-DROBI-TA-D%D1%96I-Z-NIMI
НАДІСЛАТИ РОЗВ'ЯЗАННЯ В ЗОШИТІ І СКРІНШОТ РЕЗУЛЬТАТУ

3. Англійська   (група Наталі Анатоліївни) тема «Україна»

1. Уважно переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=p1_MyL2wK88 
по підручнику,   опрацювати тексти Впр.5с.212 та відповісти усно на запитання після текстів с.213
2. У робочому зошиті Впр.4 с.123 доповнити речення
(група Валентини Олександрівни) 


4. Природознавство  Діти, хто з різних причин не зміг працювати за посиланням (04.05) у вас є можливість це зробити 07.05 о 13.00
5. Німецька мова  

  

    Польська мова https://prylenska.blogspot.com/p/5.html
6. Фізвиховання

                                                Середа 06.05.2020

1. Німецька мова  

    Польська мова  https://prylenska.blogspot.com/p/5.html
2. Інформатика  (група Тетяни Дмитрівни)  https://gladish15.blogspot.com/p/blog-page_18.html

Опрацювати тему: Реалізація циклічних процесів у середовищі Скретч. Практична робота №5  (за підручником ст. 186) Практичну скинути мені на вайбер.
 (група Юрія Дмитровича)  https://beldii07.blogspot.com/  

опрацювати тему: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч




3,4 Трудове навчання  (дівчатка) https://lyudabaranovska.blogspot.com/

(Хлопці)  Доброго дня п'ятикласники  Завдання  на період 04.05. -  08.05. 2020 р.  Прохання : Виконати і  надіслати мені   завдання  за попередні навчальні  періоди!  ( Це для тих учнів хто з різних причин не надіслав їх для перевірки і оцінювання )Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber, 
tel. 0682098934  Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи  і успіхів в навчанні !

5. Математика  Тема "Повторення. Об'єм прямокутного паралелепіпеда " 

Надіслати розв'язання в зошиті і скріншот результату


6. Музика    https://taisa4730.blogspot.com/p/5.html   Урок №32 Музика і циркове мистецтво.
Завдання:Опрацювати тему, переглянувши презентацію, виконати тест, послухати музику, поспівати пісню.  



 ВІВТОРОК 05.05.2020

1. Математика   Тема "Повторення. Площа прямокутника і квадрата"

ВИКОНАТИ ТЕСТ  (УВАГА! З рОЗВ'ЯЗАННЯМ) HTTPS://ONLINETESTPAD.COM/UA/TESTVIEW/33187-PLOSHHA-PRYAMOKUTNIKA-%D1%96-KVADRATA-MATEMATIKA-5-KLAS
НАДІСЛАТИ РОЗВ'ЯЗАННЯ І СКРІНШОТ РЕЗУЛЬТАТУ

2. Англійська мова    (група Валентини Олександрівни)  
 (група Наталі Анатоліївни) https://beldiynatalia.blogspot.com/   Не забудьте переглядати на телеканалах "Плюс-Плюс" та "112 Україна" у понеділок, середу та пятницю онлайн-уроки англійської мови з подальшим обговоренням у нашій групі Вайбер. Початок о 10.00 годині.
 тема "Україна"
1.Уважно перегляньте відеоурок -пояснення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=p1_MyL2wK88  та опрацювати нові слова с.211 із записом у словник, Впр.1с.210 (читати, перекладати текст )
Впр.2 с.211( доповнити речення письмово )
2. У робочому зошиті Впр.1 с.121.
 Прошу надсилати фотозвіти на протязі вівторка та середи.
3. Фізвиховання
4. Українська мова    (Група Олександра Григоровича)  https://oleksandrglazkov.blogspot.com/Виконати вправу 505 (зробити синтаксичний розбір речень за зразком на стор. 218).
(група Лариси Олексіївни)   https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html
5. Історія Прочитати §23 Наука та освіта на українських землях
https://oliynykhystory.blogspot.com/p/blog-page_23.html

6.Зарубіжна   Туве Янсон «Капелюх чарівника»
1. Поцікавтеся в мережі Інтернет про скандинавські народи та їх легенди про тролів.
2. Цікаво знати: На відміну від легенд про тролів, що зародилися в скандинавських народів, тролі Т.Янсон – це маленькі миролюбиві істоти, ззовні схожі на іграшкових людей. Мумі-тролі – фантастичні істоти, що ведуть цілком людський спосіб життя, але це зовсім не люди.                                                                                                  
3. Уявіть собі зовнішність такого  персонажа Мумі-троля  і намалюйте його.
4. Познайомтеся з біографією письменниці, прочитавши статтю підручника, дайте відповідь на запитання: «Що цікавого ви дізналися з її дитинства?»
5. Перегляньте художній фільм або мультик за твором Т.Янсон «Капелюх чарівника». Перерахуйте літературних героїв, що заселяють долину мумі-тролів.
6. Запам’ятайте: Літературний герой (персонаж) – дійова особа літературного твору.

                                 Понеділок 04.05.2020

1.Українська мова    (Група Олександра Григоровича)
На телеканалі "Плюс плюс" о 10.00 годині (вівторок, середа, четвер) транслюються уроки української мови саме з тем, що ми вивчаємо. По можливості, прошу, їх переглядати.
1. 04.05. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв"язком.
Матеріал підручника - стор. 215.
Виконати вправу 497 (переписати речення, підкреслити у кожному граматичні основи).
Нагадаємо: граматична основа - це головні члени речення - підмет і присудок. Отже, якщо в реченні одна граматична основа, то це просте речення. Наприклад: Прийшла весела весна (весна-підмет, прийшла-присудок).
 Якщо в реченні дві і більше граматичних основ, то це складне речення. Наприклад: Прийшла весела весна, верба зазеленіла і вишні цвітом укрилися (в цьому реченні три граматичні основи: весна прийшла, верба зазеленіла, вишні укрилися).

(група Лариси Олексіївни)  https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html
Написати твір - роздум на тему, пов'язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом "Чому потрібно захищати слабших" .   Набрати текст у форматі Word, підписати і скинути на електронну адресу
 larisaboyarova22@gmail.com 

 Роздум - це зв'язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок, міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту - роздуму є перебування речень у відношеннях причини й наслідку ( обгрунтування, пояснення думки, висловленої в іншому реченні).



План твору - це схема композиції твору, яка будується на основі авторського задуму, що визначає основний зміст майбутнього тексту.

Для підказки дивіться ст. 127 - 128 підручника.
2. Природознавство  04.05.2020 працюємо за посиланням, яке буде надіслане перед початком роботи о 13.00 за темою попереднього уроку
3. Математика    Тема "Трикутники і його види"
Повторити з підручника п. 14
Виконати тест (УВАГА! З розв'язанням)  https://onlinetestpad.com/ua/testview/136443-testuvannya-z-temi-trikutniki-vidi-trikutnik%D1%96v-5-klas  
Надіслати розв'язання
4. Зарубіжна література    Туве Янсон «Капелюх чарівника»
1. Поцікавтеся в мережі Інтернет про скандинавські народи та їх легенди про тролів.
2. Цікаво знати: На відміну від легенд про тролів, що зародилися в скандинавських народів, тролі Т.Янсон – це маленькі миролюбиві істоти, ззовні схожі на іграшкових людей. Мумі-тролі – фантастичні істоти, що ведуть цілком людський спосіб життя, але це зовсім не люди.                                                                                        
3. Уявіть собі зовнішність такого  персонажа Мумі-троля  і намалюйте його.
4. Познайомтеся з біографією письменниці, прочитавши статтю підручника, дайте відповідь на запитання: «Що цікавого ви дізналися з її дитинства?»
5. Перегляньте художній фільм або мультик за твором Т.Янсон «Капелюх чарівника». Перерахуйте літературних героїв, що заселяють долину мумі-тролів.
6. Запам’ятайте: Літературний герой (персонаж) – дійова особа літературного твору.
5. Українська література    https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html




Домашнє завдання: Підготувати коротеньку розповідь про                                                                      В. Вінграновського. Прочитати повість "Сіроманець".

                                    Четвер 30.04.2020

1. Українська мова (група Олександра Григоровича) 

                                     Доброго дня, дорогі п"ятикласники.
     Ось і пройшов шостий тиждень дистанційного навчання. Навчання непросте як для вас, так і для нас, вчителів. Ви навчилися самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал, виконувати практичні вправи. Багато хто з вас зуміли досконало засвоїти матеріал, що вивчався і отримали відповіді оцінки. Дуже хвилює, що окремі учні з невідомих причин не виконують завдання. Сподіваюсь, що надалі, в період, що залишився до кінця навчального року, ви наздоженете упущене і з хорошими результатами навчальних досягнень будете переведені до наступного класу. Я вам бажаю успіхів.
                           Завдання на період 27.04.2020 року по 30.04.2020 року:
1. Урок розвитку зв"язного мовлення.
Опрацювати теоретичний матеріал підручника - ст. 210 - 214 (Листування - один із видів писемного спілкування).
Лист - це писаний текст, мета якого - повідомлення про щось адресата.
Листи бувають ділові (службові) і особисті (приватні).
Особисті листи - це листи до рідної та близької людини, до друга чи знайомого, до улюбленого письменника або актора.
Отже, завдання: написати особистого листа до одного із адресатів, що відображені у вправі 493. Це завдання ви маєте надіслати мені 28 квітня.
2. 29 квітня вам буде надіслано контрольна робота на перевірку знань з теми: Речення з однорідними членами.  Звертання. Вставні слова та сполучення слів.
(група Лариси Олексіївни) 



Впр. 503, вивчити правила на ст. 215. Написати листа до когось зі своїх однокласників. Набрати текст у форматі Word , підписати і скинути на електронну адресу  larisaboyarova22@gmail.com
2.  Математика  Тема " Розв'язування рівнянь"
Виконати тест  https://onlinetestpad.com/ua/testview/130159-rozvyazuvannya-r%D1%96vnyan-na-znakhodzhennya-nev%D1%96domogo-komponenta-pri-arifmeti
Надіслати результат
3. Англійська   (група Наталі Анатоліївни) тема «Вивчаємо Великобританію»

Уважно переглянути відеоурок з теми " The UK" https://www.youtube.com/watch?v=mY9e6u1FmN4
у підручнику ще раз опрацювати текст Впр.3.с.195 та навчитись переказувати, відповідаючи на запитання Впр.4.с.196
(група Валентини Олександрівни) 


4. Природознавство  опрацювати параграф 43 (див. інформацію на блозі)

5. Німецька мова  
  

    Польська мова Опрацювати ст.136(вивчити таблицю).Вивчити вірша пам'ять на ст 137 
6. Фізвиховання

                                    Середа 29.04.2020

1. Німецька мова   https://youtu.be/WCiRvSS8BHw   
 

    Польська мова  Опрацювати ст.136(вивчити таблицю).Вивчити вірша пам'ять на ст 137 (Вірш зняти на відео)
2. Інформатика (група Тетяни Дмитрівни) https://gladish15.blogspot.com/
Виконати тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=394278
(група Юрія Дмитровича)  

опрацювати тему: Цикли з лічильником  (за підручником ст. 186) виконати завдання 5-8 на ст. 193 надіслати через вайбер
3,4 Трудове навчання  (хлопчики)  1. Ознайомитися з матеріалом параграфа №9 підручника, стр. 50. ( дивіться нижче)
2. Дати письмово відповіді в робочих зошитах на перше і друге запитання в кінці параграфа.
    ( запитання не переписувати, тільки відповіді)

Виконавши завдання  сфотографуйте свою роботу і надішліть на перевірку і оцінювання.
5. Математика Тема "Повторення. Дії з натуральними числами"  
Виконати тест  https://onlinetestpad.com/ua/testview/131973-test-z-matematiki-dlya-uchn%D1%96v-5-klasu-z-temi-d%D1%96i-z-chislami
Надіслати результат
6. Музика  Музика в кіно.
Завдання:Перегляд презентації, слухаєм музику, співаєм пісню, виконуєм руханку.  










                                     Вівторок 28.04.2020

1. Математика  Тема "Контрольна робота"
Виконати тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=654910
Надіслати розв'язання
2. Англійська мова   (група Наталі Анатоліївни) тема "Подорож. Великобританія"
 По підручнику: опрацювати нові слова с.204, Впр.3 с.205 (читати, перекладати текст, відповідати на запитання усно).
Впр.4 с.206( доповнити речення усно )
Впр.1 с.203 відповісти на запитання письмово.
Подальші інструкції,  відеопояснення до вправ Ви знайдете у нашій групі Viber. Прошу надсилати фотозвіти на протязі вівторка та середи.
(група Валентини Олександрівни)  
3. Фізвиховання
4. Українська мова  (група Олександра Григоровича) 

                                     Доброго дня, дорогі п"ятикласники.
     Ось і пройшов шостий тиждень дистанційного навчання. Навчання непросте як для вас, так і для нас, вчителів. Ви навчилися самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал, виконувати практичні вправи. Багато хто з вас зуміли досконало засвоїти матеріал, що вивчався і отримали відповіді оцінки. Дуже хвилює, що окремі учні з невідомих причин не виконують завдання. Сподіваюсь, що надалі, в період, що залишився до кінця навчального року, ви наздоженете упущене і з хорошими результатами навчальних досягнень будете переведені до наступного класу. Я вам бажаю успіхів.
                           Завдання на період 27.04.2020 року по 30.04.2020 року:
1. Урок розвитку зв"язного мовлення.
Опрацювати теоретичний матеріал підручника - ст. 210 - 214 (Листування - один із видів писемного спілкування).
Лист - це писаний текст, мета якого - повідомлення про щось адресата.
Листи бувають ділові (службові) і особисті (приватні).
Особисті листи - це листи до рідної та близької людини, до друга чи знайомого, до улюбленого письменника або актора.
Отже, завдання: написати особистого листа до одного із адресатів, що відображені у вправі 493. Це завдання ви маєте надіслати мені 28 квітня.
2. 29 квітня вам буде надіслано контрольна робота на перевірку знань з теми: Речення з однорідними членами.  Звертання. Вставні слова та сполучення слів.
(група Лариси Олексіївни) 



Впр. 503, вивчити правила на ст. 215. Написати листа до когось зі своїх однокласників. Набрати текст у форматі Word , підписати і скинути на електронну адресу  larisaboyarova22@gmail.com
5. Історія 1. Виконати тести (до 30.04)
2. Прочитати §22 Міста і села в минулому і зараз
3. Скинути Родове дерево в Viber +380678474945 
6.Зарубіжна  література    Розвиток зв’язного мовлення
        Напишіть твір на тему: «Улюблений твір зарубіжної літератури» за таким планом:
1) Автор і назва твору.
2) Короткий зміст (3-4 речення).
3) Які події, епізоди запам’яталися, вразили?
4) Які герої сподобалися?
5) Чому вчить цей твір?

                                            Понеділок 27.04.2020

1.Українська мова  (група Олександра Григоровича) 
                                     Доброго дня, дорогі п"ятикласники.
     Ось і пройшов шостий тиждень дистанційного навчання. Навчання непросте як для вас, так і для нас, вчителів. Ви навчилися самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал, виконувати практичні вправи. Багато хто з вас зуміли досконало засвоїти матеріал, що вивчався і отримали відповіді оцінки. Дуже хвилює, що окремі учні з невідомих причин не виконують завдання. Сподіваюсь, що надалі, в період, що залишився до кінця навчального року, ви наздоженете упущене і з хорошими результатами навчальних досягнень будете переведені до наступного класу. Я вам бажаю успіхів.
                           Завдання на період 27.04.2020 року по 30.04.2020 року:
1. Урок розвитку зв"язного мовлення.
Опрацювати теоретичний матеріал підручника - ст. 210 - 214 (Листування - один із видів писемного спілкування).
Лист - це писаний текст, мета якого - повідомлення про щось адресата.
Листи бувають ділові (службові) і особисті (приватні).
Особисті листи - це листи до рідної та близької людини, до друга чи знайомого, до улюбленого письменника або актора.
Отже, завдання: написати особистого листа до одного із адресатів, що відображені у вправі 493. Це завдання ви маєте надіслати мені 28 квітня.
2. 29 квітня вам буде надіслано контрольна робота на перевірку знань з теми: Речення з однорідними членами.  Звертання. Вставні слова та сполучення слів.
(група Лариси Олексіївни) 



Впр. 503, вивчити правила на ст. 215. Написати листа до когось зі своїх однокласників. Набрати текст у форматі Word , підписати і скинути на електронну адресу  larisaboyarova22@gmail.com

2. Природознавство  
Перед початком вивчення нового матеріалу працюємо за посиланням, яке буде надіслано    27 квітня о 10.00. Працюємо 15 хвилин по темі:"Грунт, як середовище життя". А далі, вивчення нової теми.
Тема уроку: "Взаємозв'язки між організмами. Співіснування організмів".
3. Математика     Завдання для підготовки до контрольної роботи з теми «Відсотки» 
1. Перетворіть відсотки у десятковий дріб: 5%, 30%, 204%, 3,7%.
2. Перетворіть десятковий дріб у відсотки: 0,07; 0,056; 1,25; 61.
3. Знайдіть: 1) 8% від числа 500; 3) 0,9% від числа 24; 2) 42% від числа 75; 4) 140% від числа 60.
4. Площа поля 520 га. За добу зібрали врожай з площі, що становить 18% поля. З якої площі (в гектарах) було зібрано врожай?
5. У шкільній бібліотеці 1800 книжок. З них 28% становлять книжки науковопопулярної тематики, 43% - книжки зарубіжних письменників, а решта – українських. Скільки книжок українських письменників у бібліотеці?
6. Знайти число, якщо: 1) 16% цього числа дорівнюють 80; 2) 36% цього числа дорівнюють 162.
7. За перший день турист пройшов 26 км, що становить 65% наміченого для походу шляху. Скільки кілометрів запланував подолати турист?
8. Руда містить 70% заліза. Скільки треба взяти руди, щоб отримати 42 т заліза?
9.За місяць бригада робітників побудувала 88,4 км дороги, що становить 104% плану. Скільки кілометрів дороги треба було побудувати за планом?
10.Магазин протягом трьох днів продав завезену картоплю. Першого дня продали 32% всієї картоплі, другого – 40%, а третього – решту 224 кг. Скільки кілограмів картоплі було завезено у магазин?
11.У парку росли каштани і клени, причому каштани становили 38% усіх дерев. Кленів було на 72 дерева більше, ніж каштанів. Скільки всього дерев було в парку?
12.За три дні продали 48 кг бананів. Першого дня продали 35% усіх бананів. Кількість бананів, проданих першого дня, становить 80% кількості бананів, проданих другого дня. Скільки кілограмів бананів продали третього дня?
4. Зарубіжна література    Позакласне читання за філософською новелою Рюноске Акутагави «Павутинка»
1. Прочитайте філософську новелу «Павутинка» (коротке повчальне оповідання) і перекажіть зміст батькам.
2. Чого навчає цей твір кожного з нас? (письмово)                                         
3. Прослідкуйте разом з батьками біблійні мотиви в новелі. (усно)
5. Українська література  



Прочитати Г. Тютюнника "Дивак". Написати етюд про природу.

Зразок етюду дивіться за посиланням.https://binadelezha.wixsite.com/binadelezha/vesnyanij-etyud

 Набрати текст у форматі Word, підписати і скинути на електронну адресу  larisaboyarova22@gmail.com 

                                        П'ятниця, 24.04.2020

1. ОЗ  опрацювати §27 Безпечне довкілля
2. Англійська мова   (група Наталі Анатоліївни)  тема «Вивчаємо Великобританію»
У робочому зошиті: Впр.10 с.117, Впр.11 с.118(запитати друга, відзначити відповіді та написати про нього за зразком .
Подальші інструкції, відеофрагменти уроків, пояснення до вправ Ви знайдете у нашій групі Viber. Фотозвіти виконаних вправ надсилати у Вайбер у ЛС.
(група Валентини Олександрівни)  
3. Образотворче мистецтво
4. Вчимося жити разом
5. Українська література   https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html




 Домашнє завдання: Підготувати розповідь про Максима Рильського ( усно), вивчити одну поезію напам'ять ( на вибір)

                                         Четвер 23.04.2020

1. Українська мова    (група Олександра Григоровича) https://oleksandrglazkov.blogspot.com/   (див. відео)
на 21-24 квітня 2020 року
1. Ознайомлення із найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.
Теоретичний матеріал - підручник "Українська мова", ст. 205-209.
 Виконати вправи:
- Вправа 478 (прочитати та визначити вставні слова, корпстуючись поданою нижче таблицею).
- Вправа 481 (переписати, розставляючи пропущені розділові знаки).
- Вправа 483 ( переписати речення, на місці крапок уставляючи дібрані з довідки вставні слова).
         Завдання для мовленнєвого розвитку.
Скласти інформаційне повідомлення про цікавий випадок із життя класу, використовуючи вставні слова.
(група Лариси Олексіївни) https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html (див. відео)

Написати лист до однокласників у вигляді інформаційного повідомлення про цікави йвипадок із життя класу.
2.  Математика  Тема " Розв'язування задач"
Повторити з підручника п. 38
Виконати тест №  1116; 1118; 1126; 1128
Надіслати результат
3. Англійська  (група Наталі Анатоліївни) https://beldiynatalia.blogspot.com/    Тема «Вивчаємо Великобританію»

у підручнику: опрацювати нові слова с.204,  Впр.6.с.208 (читати, перекладати текст і переказати за пунктами усно)
 Впр.1 с.206 (уявити , що ти побував у Великобританії і написати 6-8 речень про це у теперішньому завершеному часі, використавши опори вправи та зразки речень впр.5 с.196.)
(група Валентини Олександрівни)    
4. Природознавство:  параграфи 38 - 41 (тести о 10.00)
5. Німецька мова   https://gumennanatasha.blogspot.com/
    Польська мова    https://prylenska.blogspot.com/p/5.html
6. Фізвиховання


                                      Середа 22.04.2020

1. Німецька мова  
https://gumennanatasha.blogspot.com/
    Польська мова  
https://prylenska.blogspot.com/p/5.html
2. Інформатика  (група Тетяни Дмитрівни)   
https://gladish15.blogspot.com/p/blog-page_18.html

Тест 21.04 - 24.04 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=224949


(Група Юрія Дмитровича)   
https://beldii07.blogspot.com/

Реалізація циклічних процесів у середовищі Скретч. Практична робота №5  (за підручником ст. 186)

3,4 Трудове навчання  (хлопчики)        
https://trudovelitinshcola2.blogspot.com/p/blog-page_80.html
 Доброго дня   п’ятикласники!



 Продовжуємо працювати над розділом :  "Види конструкційних матеріалів". 

    Тема вашого заняття : "Властивості конструкційних матеріалів "  


Завдання :   1.  Повторити та вивчити матеріал із параграфів 6 і 7 підручника (подано нижче).
                      2.  Дати письмово в робочих зошитах відповіді на запитання.
  

(дівчатка)   
https://lyudabaranovska.blogspot.com/p/blog-page_39.html
5. Математика Тема " Знаходження числа за його відсотком. Розв'язування задач"            Повторити з підручника п. 38
Виконати № 1119; 1121; 1123
Надіслати розв'язання

ВІВТОРОК   21.04.2020

1. Математика Тема " Знаходження числа за його відсотком"
Переглянути відеоурок    https://www.youtube.com/watch?v=eEao3zimcoc&list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y&index=39
Опрацювати в підручнику п. 38
Виконати № 1108; 1110; 1112
Надіслати розв'язання
2. Англійська мова  (група Наталі Анатоліївни)  тема "Великобританія"

1). По підручнику: Впр.5 с.200 усно за зразком складаємо запитання та відповідаємо.
Впр.4 с.201(скласти письмово за зразком 2-3 речення із свого досвіду подорожування)
Впр.6 с.202 відповісти на запитання
2). У робочому зошиті: Впр.10 с.117
3). На перевірку розуміння  Present Perfect Tense  виконати онлайн тест до 23 травня до 09:00   відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=789360  (на виконання маєте 1-2 спроби, при реєстрації вказувати чітко  своє прізвище)

Прошу надсилати фотозвіти на протязі вівторка та середи.

3. Фізвиховання
4. Українська мова (група Олександра Григоровича) https://oleksandrglazkov.blogspot.com/   (див. відео)
на 21-24 квітня 2020 року
1. Ознайомлення із найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.
Теоретичний матеріал - підручник "Українська мова", ст. 205-209.
 Виконати вправи:
- Вправа 478 (прочитати та визначити вставні слова, корпстуючись поданою нижче таблицею).
- Вправа 481 (переписати, розставляючи пропущені розділові знаки).
- Вправа 483 ( переписати речення, на місці крапок уставляючи дібрані з довідки вставні слова).
         Завдання для мовленнєвого розвитку.
Скласти інформаційне повідомлення про цікавий випадок із життя класу, використовуючи вставні слова.
(група Лариси Олексіївни) https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html (див. відео)
Написати лист до однокласників у вигляді інформаційного повідомлення про цікави йвипадок із життя класу.

1. Прочитати §21 Праця і господарство: колись і сьогодні
2. Усно дати відповіді на питання в кінці параграфа
6.Зарубіжна  Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Доброта і щирість головного героя
1. Візьміть участь в «Солодкій вікторині», перерахуйте (запишіть) солодощі В.Вонка (переможе той, хто запише найбільше (в тексті – 29 видів солодощів).  
2. Знаючи риси вдачі головного героя, скажіть ситуації, в яких вони проявляються  (оптимізм, повага до старших, вміння дружити, вихованість, доброта, щирість).
3. Дайте обґрунтовану відповідь: Чи справедливу винагороду отримав Чарлі?  

                                  П'ятниця 17.04.2020

1.ОЗ  опрацювати §26 Якщо ти надворі; виконати тест: 
https://naurok.ua/student/tests  Код доступу 688403 (§26) Завдання необхідно виконати до 24 квітня 23:00(кількість спроб обмежена двома).Тренуйтесь в гугл класі(обидва класи; кількість спроб не обмежена; можна ніки(тут не оцінюю)).Вхід на гугл клас: https://classroom.google.com/h Код класу lr2qyxp    (див. група в вайбері)
2. Англійська мова   https://beldiynatalia.blogspot.com/
  тема «Подорож. Так багато місць»
1. Опрацювати  назви країн та національностей Впр.1.с.157.   
 Впр.2 с.158 усно , Впр.3 с.158 письмово 
2. Впр.2 а с.161 усно. Впр.2б с.161( уважно слухаємо аудіозапис , повторюємо, читаємо і перекладаємо текст про Лондон) і лише потім виконуємо онлайн тест.
3. Образотворче мистецтво Сьогодні знову цікава тема "Синтетичні види мистецтв: кіно" Всі ми полюбляємо дивитись продукцію кіноіндустрії, захоплюватись подіями та героями кіно.
Отже, потрібно створити композицію
"Мій улюблений герой кіно"
Гарного всім настрою і творчих рішень)))  
 

4. Вчимося жити разом
5. Українська

                                 Четвер 16.04.2020

1. Українська (група Олександра Григоровича)  1. Зображати схематично речення, в яких є звертання ( матеріал в підручнику "Українська мова - 5 клас, ст. 203). Виконати вправу 474. Переписати речення та зобразити їх схематично.
2. Вивчити правило на ст. 204 підручника, що називається риторичними звертаннями. та виконати вправу 475 (скласти та записати речення, у яких подані слова та словосполучення виступали б у ролі звертань).
3. Виконати вправу 476 (переписати, розставити розділові знаки та визначити поширені і непоширені звертання).
4. Не забудьте переглядати на телеканалах "Плюс-Плюс" та "112 Україна" у вівторок, середу та четвер уроки української мови. Початок о 100.00 годині.
   Ці теми ми з вами вивчали. Але це повторення. Обов"язково виконуйте домашні завдання, які дають в кінці кожного уроку.
    Бажаю всім успіху.
З питань, які не зрозуміли, телефонуйте мені за № 067 18 34 394: вівторок - 14.00 -16.00,
                                                                                                                четвер    - 10.00 -16.00
2.  Математика  Тема " Відсотки. Розв'язування задач"
Повторити з підручника п. 37
Виконати тест №  1080; 1085; 1090
Надіслати результат
3. Англійська    https://beldiynatalia.blogspot.com/ (група Наталі Анатоліївни)
(група Валентини Олександрівни)

https://www.youtube.com/watch?v=X_a6yTr8hMw&t=27s 
https://www.youtube.com/watch?v=yjN_IJ6zbsA&t=206s

4. Природознавство    працюємо за параграфами 38, 39, 40, 41 та виконуємо тести. Матеріали до уроку розміщені на блозі. Посилання: https://galinavognik.blogspot.com/.
5. Німецька мова  
    Польська мова
6. Фізвиховання

                                      Середа 15.04.2020

1. Німецька мова
    Польська мова здати три роботи
2. Інформатика  (група Тетяни Дмитрівни)  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=165252
(група Юрія Дмитровича)  https://beldii07.blogspot.com/
3,4 Трудове навчання
5. Математика  Тема " Відсотки"

Переглянути відеоурок  
Повторити з підручника п. 37
Виконати тест №  1069; 1084; 1087
Надіслати результат
6. Музика Музика та візуальні види мистецтва.
 Знайомимось з темою, слухаємо музику, співаємо пісні  https://taisa4730.blogspot.com/p/5.html

                                       Вівторок 14.04.2020

1. Математика Тема " Відсотки"




Опрацювати в підручнику п. 37

Виконати № 1067; 1073; 1075
Надіслати розв'язання
2. Англійська мова    

3. Фізвиховання
4. Українська мова  (група Олександра Григоровича) завдання задане в понеділок
5. Історія  https://oliynykhystory.blogspot.com/p/blog-page_23.html
1. Практичне заняття ст.177 (підручник)."Родинне дерево.  Історія моєї родини" виконати в зошиті.
2. Переглянути презентацію
3. Виконати тести 
6.Зарубіжна    Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди на казковій шоколадній фабриці містера Вонки
1. Підготуйте письмові відповіді на 6-10 запитання рубрики «Уважний читач твору «Чарлі і шоколадна фабрика».
2. В повісті знайдіть цитати, які характеризують умпа-лумпів і намалюйте якими ви їх уявляєте.
3. Проведіть віртуальну екскурсію «Шоколадна фабрика Вонка». Розкажіть про дива, які можна побачити в окремих цехах.  
4. Перегляньте фрагменти фільму «Чарлі і шоколадна фабрика» (режисер Т.Бертон, 2005 р. США). Порівняйте свої уявлення про чарівну шоколадну фабрику з баченням режисера.
5. Уявіть себе в образі Чарлі і від його імені розкажіть про цікаві  пригоди на шоколадній фабриці. 

Понеділок 13.04.2020

1.Українська мова  (група Олександра Григоровича  https://oleksandrglazkov.blogspot.com/ з 13 квітня по 17 квітня ми будемо закріплювати матеріал про звертання. А саме:
1. Зображати схематично речення, в яких є звертання ( матеріал в підручнику "Українська мова - 5 клас, ст. 203). Виконати вправу 474. Переписати речення та зобразити їх схематично.
2. Вивчити правило на ст. 204 підручника, що називається риторичними звертаннями. та виконати вправу 475 (скласти та записати речення, у яких подані слова та словосполучення виступали б у ролі звертань).
3. Виконати вправу 476 (переписати, розставити розділові знаки та визначити поширені і непоширені звертання).
4. Не забудьте переглядати на телеканалах "Плюс-Плюс" та "112 Україна" у вівторок, середу та четвер уроки української мови. Початок о 100.00 годині.
   Ці теми ми з вами вивчали. Але це повторення. Обов"язково виконуйте домашні завдання, які дають в кінці кожного уроку.
    Бажаю всім успіху.
З питань, які не зрозуміли, телефонуйте мені за № 067 18 34 394: вівторок - 14.00 -16.00,
                                                                                                                четвер    - 10.00 -16.00
2. Природознавство
3. Математика    Тема " Середнє арифметичне. Ров'язування задач"



Повторити з підручника п. 36
Надіслати результат
4. Зарубіжна література      Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика».
1. Ознайомтеся з біографією Р.Дала за підручником.  Підготуйте план презентації письменника (1. Важке дитинство. 2. Робота в нафтовій компанії. і т.д.)
2. Дізнайтеся за допомогою мережі Інтернет, як хлопчик Р.Дал і його однокласники дегустували цукерки шоколадної фабрики «Кедбері». (Цікаво!!!)
3. Прочитавши І-ХІІ розділи повісті, перекажіть зміст батькам, родичам.
4. Перевірте самі себе, що знаєте ви про «5 щасливчиків». Підготуйте коротку характеристику одного з них.
5. Виконайте письмово 5 перших завдань рубрики «Уважний читач твору «Чарлі і шоколадна фабрика».

 Рубрика  «Уважний читач твору «Чарлі і шоколадна фабрика».
    Українське видавництво Івана Малковича «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» назвало цей твір «найзворушливішою повістю нашого часу». Перевіримо, наскільки уважно ви прочитали повість.
1. Скільки розділів у творі?
2. Протягом якого часу Чарлі ласував подарованим у День народження батончиком?
3. Скільки сортів шоколадних цукерок винайшов В.Вонка?
4. На скільки кімнат побудував В.Вонка шоколадний палац індійському принцу?
5. Скільки дорослих і дітей зайшли на  фабрику В.Вонка по п’яти золотих білетах?
6. Де жили, чим харчувалися і про що мріяли умпа-лумпи в далекій Лумпаландії?
7. Про які нові сорти цукерок дізналися гості в «Цеху Винаходів»?
8. Чому не умпа-лумпи, а білочки лущили горіхи?
9. Що перевіряли білочки, повиснувши на Веруці Солт і стукаючи по ній кігтиками?
10. Що трапилося з Майком Тіві в телевізійному цеху?
11. Чому саме Чарлі містер В.Вонка вирішив подарувати фабрику?
12. Що сталося з родиною Чарлі?

Терпіння вам, діти! Перегортайте сторінки, читайте і знаходьте відповіді!
5. Українська література

П'ятниця 10.04.2020  

1. ОЗ  опрацювати §25 Безпечний інтернет; виконати тест: https://naurok.ua/student/tests  Код доступу 106802 (§ 25) Завдання необхідно виконати до 17 квітня 23:00. 
2. Англійська мова
3. Образотворче мистецтво
4. Вчимося жити разом
5. Українська

Четвер 09.04.2020 

1. Українська
2.  Математика   Тема " Середнє арифметичне"

Переглянути відеоурок     https://www.youtube.com/watch?v=aCStYdCL7x0
Опрацювати в підручнику п. 36
Виконати № 1041; 1043; 1045

Надіслати розв'язання
3. Англійська  група Валентини Олександрівни   Ех.4р.192.ех5р.192.ех.2р.193.ех1.2.3.р.194-196(b)
Eх.3р.102.ех.4р.103(wb)
група Наталі Анатоліївни

4. Природознавство
5. Німецька мова
    Польська мова  https://prylenska.blogspot.com/p/5.html
6. Фізвиховання

Середа 08.04.2020

1. Німецька мова   


    Польська мова    
2. Інформатика    

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=490449https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=689126

  
3,4 Трудове навчання   
5. Математика   Контрольна робота з теми: " Множення і ділення десяткових дробів"         https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=654910   
6. Музика  https://taisa4730.blogspot.com/p/5.html

                                 Вівторок 7.04.2020

1. Математика      

Тема " Урок повторення, систематизації та узагальнення знань з теми"


Повторити в підручнику п. 34; 35 
Виконати домашню контрольну роботу 
Надіслати розв'язання
2. Англійська мова    (підгрупа Бельдій Н.А.) на моєму блозі 5 клас: тема «Місто. Село» (06.04 -10.04)
07.04.  по підручнику: Впр.1 с.186-187 (вивчити нові слова, опрацювати діалог).Впр.2 (пис.)с.188, Впр. 3 усно с.188, Впр.1.с.189 усно.
у робочому зошиті: Впр.9 с.108, Впр.3.с.102

3. Фізвиховання
4. Українська мова  https://larisaboyarova22.blogspot.com/p/5.html

5. Історія  Дорогі п'ятикласники, з 6 квітня 2020 року з 10:00 починається трансляція онлайн уроків на телеканалах Плюс - Плюс та 112 Україна. Історія у вас буде: Середа - 2 урок;
1. Прочитати §20
2. Дати усні відповіді (ст. 116)
6.Зарубіжна

Понеділок 06.04.2020 

1. Українська мова  https://naurok.com.ua/test/vstavni-slova-3698.html  

Впр 481 ( поставити розділові знаки)
Вивчити табличку на с.206 ( на що можуть вказувати вставні слова)

2. Природознавство
      
3. Математика    Тема " Розв'язування задач"
Повторити в підручнику п.35 
Виконати №996, 1000, 1027
Надіслати розв'язання
4. Зарубіжна література    Контрольна робота за творчістю Льюїса Керрола, Марини Цвєтаєвої
06.04.2020  –  12.04.2020
Початковий рівень та середній (по 0,5 бала)
1. Серед героїв книги «Аліса в Країні Див» немає:
а) Шаленого Зайця;
б) Капелюшника;
в) Тритона;
г) Грифона.
2. Час, про який писав Л.Керрол в книзі, це доба правління королеви:
а) Вікторії;
б) Єлизавети;
в) Анни Стюарт.
3. В образі Казна-Що-Не-Черепахи висміяно тогочасну:
а) політичну систему;
б) систему охорони здоров’я;
в) систему освіти.
4. Справжнє прізвище Л.Керрола
а) Клеменс;
б) Сетон-Томпсон;
в) Доджеон;
г) Таіне.
5. У вірші М.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадано знаменитого філософа:
а) Платона;
б) Діогена;
в) Сократа;
г) Арістотеля.
6. Кульмінацією твору можна вважати:
а) божевільне чаювання;
б) виступ Аліси на суді;
в) розмову Аліси з Чиширським Котом;
г) гру в королівський крокет.
7. У вірші М.Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадано імена таких композиторів:
а) Бах, Шопен;
б) Гріг, Шуман;
в) Штраус, Кюї;
г) Моцарт, Гріг.
8. Продовжте  речення: Фантастика – це …
Достатній рівень (3 бали)
1. Стисло розкажіть про одну із пригод Аліси в Країні Див. (опишіть)
Високий рівень (5 балів)
1. Висловіть своє судження про значення книги в житті своїх ровесників та своєму власному. 
5. Українська література  Євген Гуцало "Лось".       https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Flarisaboyarova22.blogspot.com%2F%3Ffbclid%3DIwAR0ynOsCnXwF6Jp_jWKqYm-C7CXLRnjyKMnaOxUVoG4XGpdDKlZW1MWmwcs&h=AT1nwfeyc9Ox26TEIyYubmKqk89Qt0XUIt41YFzicNUlinIJihgLiUzyIOfqHsFYSc-Hm0_BKNpeZDMuCDRc0_U4Mnqz1q6O_0LHAeuiqwxi3R-VMvNkx30Aa_IIfAKflzir

                                    П'ятниця 3.04.2020

1. ОЗ п.24
2. Англійська мова Підгрупі Наталії Анатоліївни! Виконати тест, відкривши посилання
join.naurok.ua   Код доступу 554171 Увага! Другий тест з англ. виконуємо тільки після опрацювання тексту у підручнику с. 185 (нова книжа) Код доступу 315149
відкривши посилання
join.naurok.ua
3. Образотворче мистецтво Сьогодні, 03.04.20, учням 5-х класів я пропоную пригадати види мистецтв за таким зображенням.


Темою на сьогодні є "Синтетичні види мистецтв: цирк".
Синтетичними їх називають тому, що вони включають у собі декілька видів мистецтв, у тому числі і образотворче мистецтво. Цирк полюбляють всі: дорослі і діти. І розпочинається цирк із афіші, що є цариною образотворчого мистецтва.
Афіша - рекламне або довідкове аркушеве видання з інформацією щодо певного культурного заходу (події), призначене для розклеювання, в якій вказується число, час і місце проведення якого-небудь громадського заходу.


Отже, завдання буде таким:

4. Вчимося жити разом
5. Українська література  https://naurok.com.ua/test/s-vasilchenko-v-bur-yanah-44206.html

                                   Четвер 2.04.2020



1. Українська мова готуємося до контрольної роботи по темі "числівник"     https://m.facebook.com/groups/505688203677039?view=permalink&id=535219257390600%3Fsfnsn%3Dmo  

2.  Математика   Тема "Ділення десяткових дробів. Розв'язування задач і вправ"




Повторити в підручнику п.35 

Виконати №992, 1002, 1008

Надіслати розв'язання

3. Англійська      

 



4. Природознавство   

5. Німецька мова

    Польська мова  https://www.youtube.com/watch?v=1txPDLy3jz0&feature=youtu.be 


6. Фізвиховання


                                    Середа 1.04.2020


1. Німецька мова

  


    Польська мова    

 Після виконаняння домашнього завдання,яке я вам задавала і прочитання оповідання.Виконайте онлайн-тест https://vseosvita.ua/go 

Код доступу   mnt312

2. Інформатика   https://gladish15.blogspot.com/p/blog-page_18.html Ці завдання на 2 тижні
    1 тиждень: презентації урок 25, 26 і виконати тести   https://naurok.com.ua/test/start/61565           
https://naurok.com.ua/test/start/62964
3,4 Трудове навчання   (для дівчаток) Торбинка для дрібничок. Дивитися ютуб 



5. Математика   Тема "Ділення десяткових дробів. Розв'язування вправ"
Повторити в підручнику п.35 
Виконати №984, 990
Надіслати розв'язання
6. Музика https://taisa4730.blogspot.com/

 Вівторок 31.03.2020

1. Математика   
                         Переглянути відеоурок 
                        Опрацювати в підручнику п.35
                        Виконати № 982, 986
                        Тест  41 https://matematikatests.in.ua/dilennya-na-desyatkovyj-drib-test-41-5-klas/
                        надіслати результат
2. Англійська мова    


3. Фізвиховання

4. Українська мова група Глазкова О.Г. Параграф 39. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення.
Виконати вправи: 
- вправа 464 (переписати та розставити розділові знаки);
- вправа 465 (переписати, розставити рзділові знаки та в першому реченні підкреслити усі члени речення);
- вправа 467 (замість крапок уставити дібрані з довідки узагальнювальні слова).

Розвиток мовлення: Вправа 458 
- визначити тему та головну думку тексту;
- визначити стиль тексту;
 - скласти план тексту. 
В блозі є відео Глазков Олександр Григорович https://oleksandrglazkov.blogspot.com/
5. Історія  пар. 19, виписати у зошит схему на ст. 108
6.Зарубіжна  дати в зошиті відповіді на запитання:
                      1) Історія життя Чарлі Бакета, його відношення до дідусів і бабусь
                      2) Заповітне бажання Чарлі
                      3) Розповісти про кожного героя Август Глуп, Вірука Столь, Віолетта Бореарг,                                   Майк Тіві, як вони потрапили на фабрику
                      4) Розповідь " Віллі Вонк - цікава людина"

Понеділок 30.03.2020


1.Українська мова   Група Боярової Л.О. впр. 464, 468, пар. 40, впр. 473
                                  Група Глазкова О.Г. Параграф 38. Однорідні члени речення. Кома між однорідними членами речення. 
Виконати вправи: 
 - вправа 454 (підкреслити однорідні члени речення);
 - вправа 456 (розставити пропущені розділові знаки);
-  вправа 457 (розставити розділові знаки та підкреслити однорідні члени речення). В блозі є відео Глазков Олександр Григорович https://oleksandrglazkov.blogspot.com/
 2. Природознавство
3. Математика    Тема "Ділення десяткового дробу на натуральне число"

                            Підручник А. Г. Мерзляк, опрацювати п.35, виконати № 972, 974.

                           https://matematikatests.in.ua/matematyka-5-klas/
4. Зарубіжна література      https://www.youtube.com/watch?v=raJGg4iusPk
5. Українська література    виразне читання віршів Т. Г. Шевченка і П. Тичини

                                                                                    

Понеділок 13.04.2020


1.Українська мова
2. Природознавство
3. Математика    
4. Зарубіжна література    
5. Українська література


                                       Вівторок 14.04.2020

1. Математика
2. Англійська мова    
3. Фізвиховання
4. Українська мова
5. Історія 
6.Зарубіжна

                                     Середа 15.04.2020

1. Німецька мова
    Польська мова
2. Інформатика
3,4 Трудове навчання
5. Математика
6. Музика

                                      Четвер 16.04.2020

1. Українська
2.  Математика
3. Англійська
4. Природознавство
5. Німецька мова
    Польська мова
6. Фізвиховання

                                      П'ятниця 17.04.2020

1. ОЗ
2. Англійська мова
3. Образотворче мистецтво
4. Вчимося жити разом
5. Українська

5 клас. Додавання і віднімання десяткових дробів



Пройти тест і надіслати результати

https://matematikatests.in.ua/dodavannya-i-vidnimannya-desyatkovyh-drobiv-test-37-5-klas/

5 клас. Округлення десяткових дробів



Пройти тест і надіслати результати

https://matematikatests.in.ua/okruglennya-naturalnyh-chysel-i-desyatkovyh-drobiv-test-36-5-klas/

5 клас. Множення десяткових дробів (окремі випадки)


Пройти тест  і надіслати результати

https://matematikatests.in.ua/okremi-vypadky-mnozhennya-desyatkovyh-drobiv-test-39-5-klas/

5 клас. Множення десяткових дробів



Пройти тест і надіслати результати

https://matematikatests.in.ua/matematyka-5-klas/page/2/


8 клас. Розв'язування прямокутних трикутників



Пройти тест і надіслати результати


8 клас. Розв'язування квадратних рівнянь





Пройти тест і надіслати результати




10 клас. Вектори в просторі





                                                 Пройти тест і надіслати результати


10 клас. Правила обчислення похідних


                                                 Пройти тест і надіслати результати







Немає коментарів:

Дописати коментар